woensdag 23 november 2011

Winter Wishes



Hallo allemaal,
Het is weer tijd voor een nieuwe kaartje voor deze week....dus hier is die dan.
Wederom een kerstkaart en in de kleuren bruin/beige, gemaakt met het mooie paperpad van Maja Design "Vintage Winter".
Het tekststempel is van Nicole Verkooijen gestempelt met bruin memento inkt, en het Tilda stempel is van de Magnolia collectie "Sweet Christmas Dreams".
De volgende copic markers heb ik gebruikt met inkleuren: E00-E02-E13-E15-E17-E50-E51-E53-E70-E71-E74-E77.
De kerstbomen achter de tilda heb ik gemaakt met een Marianne Design stans en op de bruine kerstboom heb ik plakparels gebruikt als kerstballen!!
De sierrandjes boven en onder de middelste stuk papier heb ik gemaakt met een pons van Martha Stewart, de takjes bij de bloem zijn gemaakt met een pons van Mcgill.
Verder heb ik nog gebruikt: stickles,bruine bloem,cherry blossom bloem en verschillende roosjes.
Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart en ik ben weer benieuwd wat jullie van deze zullen vinden!!
Groetjes, Vera

7 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi Vera,
Wat is dit een prachtige winterse kaart geworden.
Mooie kleuren heb je ervoor gebruikt.

Lieve groetjes Sieta

yvon zei

Hallo Vera,
Je kaartje is schitterend, prachtige kleuren heb je gebruikt. Gewoon super.
Groetjes, Yvon

marja zei

Wat een schitterend kaartje Vera, de kleurtjes zijn geweldig!

Lieve groetjes Marja.

Liberta zei

Mooie kaart Vera zo met die bruin tinten. Vind hem super.

Liefs, Lieb

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Vera.

Liefs Riet.

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Vera,

heb je eens opgezocht en ben ook volger geworden.
Wat een lief kaartje heb je gemaakt, prachtig!

Liefs,

Mary

scrapgirlmarianne zei

Hallo Vera,

bedankt voor je reactie op mijn deelname aan DDT blog, jij maakt ook altijd erg mooie ingen hoor....

Groetjes marianne