woensdag 16 november 2011

Roze Kerstkaart


Hallo ,
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart .
Deze week wederom weer een andere kleur,en het is een roze!
Het papier is van oudere series van Magnolia, en het stempel is van de "Sweet Christmas Dreams" collectie.
Ik heb de volgende copic markers gebruikt: E00-E02- E13-E15-E17-R00-R000-R0000-R81-R83-R85.
Het roze bloemenlint dat ik links gebruikt heb is van Marianne Design,de witte hoekjes komen bij jeanecreative weg.Het tekststempel is van Nicole verkooijen, de takjes zijn gemaakt met een mcgill pons,en verder heb ik een doily en diverse bloemen gebruikt.
Ik ben erg benieuwd hoe jullie deze vinden, na een blauwe, grijs/wit, bordeaux rood, kerst rood en een beige/bruin kerstkaart.
Bedankt voor het kijken!
Groetjes, Vera

5 opmerkingen:

yvon zei

Hoi Vera,
Ik heb even het 1 en ander bij je gemist zeg, wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt. Deze roze is daarop geen uitzondering, prachtig.
Groetjes, Yvon

verascrap zei

Hoi Yvon,
hahahaah had je een tijdje niet gekeken...geeft niets hoor.Bedankt voor je complimenten over mijn kaarten, leuk te horen.
Groetjes, vera

Karin zei

Wat een leuk kaartje, heerlijk dat rose!

Riet zei

Wat een mooie kaart Vera.


Liefs Riet.

verascrap zei

Hoi Meiden,
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn kaart.
groetjes, vera