woensdag 30 november 2011

Het afgekeurd kaartje!!


Hallo, Zo nog maar even een berichtje van mij, ik heb besloten om toch jullie de kaart te laten zien die ik zelf afgekeurd heb.
Op zich geen slechte kaart, maar ik mis gewoon wat laagjes papier, wat ik altijd op mijn kaarten gebruik!Om een of andere reden kon ik het niet meer goed krijgen en vond het niet goed genoeg voor op het blog te zetten.Er mist gewoon iets.....dus ik hoor graag wat jullie van deze kaart vinden,want soms ben ik niet gauw tevreden met het resultaat van mijn kaarten.
Groetjes, Vera

5 opmerkingen:

Liberta zei

Meis ik vind de kaart goed. Mooi ingekleurd. Je hoeft toch niet altijd maar allemaal papiertjes op elkaar te plakken om een mooi kaart te krijgen. Eenvoud siert.

Liefs, Lieb

Roelie zei

Ik ben zelf niet zo van de hele drukke kaarten, maar inderdaad mis ik ook "iets". Misschien als de achtergrond drukker was geweest, dat het zo wel goed was...
Leuke kerstboomhangers uit je vorige bericht trouwens!
Groetjes Roelie

Marrie zei

Hallo Vera,

Ik vind je kaart super hoor ik mis er niets aan ik vind je kerstboom hangers van je vorige post super leuk.

Groetjes Marrie

verascrap zei

Hoi Meiden, Bedankt voor jullie leuke reacties.
groetjes, vera

Riet zei

Wat een mooie kaart Vera.

Liefs Riet.