woensdag 2 november 2011

Prettige Feestdagen



Hallo,
Bij het blog van Creashop Duymelot zijn we begonnen met een nieuwe wedstrijd, en als design teamleden hebben we voorbeelden gemaakt, en dit is mijn bijdrage.
Deze keer moest het een Kersttag met een magnolia stempel zijn.

Het papier dat ik gebruikt heb is ook van Magnolia ....volgens mij van verleden jaar, en het stempel is van de nieuwe collectie "Sweet Christmas Dreams" en heet "A little gift tilda".
Ik heb de volgende copic markers gebruikt: E00-E02-E41-E42-E43-E44-Yg93-YG95-YG97-R35-R37-R39.
De sierrandjes onderaan de tag zijn gemaakt met een magnolia stans, en de sneeuwvlokken met een Martha Stewart pons, daarop heb ik stickles gebruikt.
Verder heb ik een doily,tekst van Nicole Verkooijen, gardenia bloem,takjesen verschillende roosjes gebruikt.

Dus dit was de vierde kerstkaart/tag die ik gemaakt heb, en weer met een andere kleur dan de andere.
Ben benieuwd wat jullie van deze gaan vinden, en alvast bedankt voor jullie reacties. Doen jullie nog gezellig mee met de wedstrijd ??
Groetjes, Vera

5 opmerkingen:

yvon zei

Hallo Vera,
Wat een prachtige tag is dit, heerlijk in het rood. Ziet er gewoon super uit.
Groetjes, Yvon

Riet zei

Schitterend Vera,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Annette zei

Wat een mooie tag heb je gemaakt. Lief Magnolia meisje zo in 't rood.
Groetjes Annette

Karin zei

Prachtige tag, mooi ingekleurd.

verascrap zei

Hoi Meiden,
Bedankt voor jullie reacties op mijn kerst tag, en inderdaad ook wel weer leuk zo in kerstrood..en die tilda is super gaaf he!
Groetjes, vera