zaterdag 4 december 2010

Kaarten wedstrijd Creashop Duymelot


Hallo allemaal,

Zo dit weekend heb ik een bijdrage met een kaart die ik gemaakt heb voor een Kaarten wedstrijd met een sketch van Creashop Duymelot.
Mochten jullie tijd en zin hebben .....doe gezellig mee, er valt een leuke prijs mee te winnen !!We zijn erg benieuwd naar de inzendingen.Mijn kaart heb ik gemaakt met het Basic Grey paperpad Wassail. De stempel/afdrukje is van Magnolia Merry little christmas serie van dit jaar, en ik heb het weer ingekleurd met de copic markers Nrs: E00-E02-E13-E15-E17-E50-E51-E53.
De tekst is een stempel van kaisercraft. Verder heb ik gebruikt gemaakt van : stickles, swirls van marianne design die, bloemen, roosjes, cherry blossom bloemen en takjes van de mcgill pons, en een stukje creme kant.
Was een keer wat anders een kaart maken met een sketch...we hopen dat jullie met vele mee doen!!!!
Bedankt voor het kijken!
Groetjes, Vera

3 opmerkingen:

chantal zei

schitterende kaart vera
erg leuk gedaan
ik heb ook al gewerkt met die sketch
liefs chantal

creacora zei

hij is prachtig Vera !!!

Groetjes Cora

Riet zei

Prachtige kaart Vera,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.