woensdag 22 december 2010

Celebration tilda


Hoi Allemaal,

Vandaag heb ik een kaart voor jullie die gemaakt is met een exclusieve magnolia Stempel die Astrid van Creashop Duymelot special bij Magnolia heeft laten maken, die je hier kunt vinden.
Vele van jullie hebben waarschijnlijk de mails en het kaartje van Nicole verkooijen al gelezen , want het loopt storm met bestellingen.
Ik heb de stempelafdrukje ingekleurd met de copic markers nrs: E00-E02-E11-E13-E15-E43-E44-E47-E50-E51-E53.
Het papier is van Basic Grey paperpad Pyrus.
De sierandjes heb ik gemaakt met de combo pons set van Martha Stewart Deco shells.De tekst stempel is van Kaisercraft, verder heb ik gebruikt: Prima marketing bloemen, roosjes, stickles en takjes van een mcgill pons.
Bedankt voor het kijken en ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed / gezond en creatief 2011!!
Groetjes, Vera

1 opmerking:

Neline zei

wat een leuke kaart heb je gemaakt Vera!
Wat is de stempel toch gaaf.
groetjes
Neline