woensdag 28 december 2011

Tomorrow


Hallo allemaal,
Zo dit wordt het laatste kaartje voor dit jaar !!
Deze kaart heb ik gemaakt met papier van My minds eye paperpad "Blush", het Magnolia stempel is een special edition stempel van Creashop Duymelot.
De vormen van het afdrukje en het papier eronder heb ik gemaakt met een spellbinder nestabilitie stans "labels twenty".
Het tekst stempel is volgens mij van lily of the valley.
Ik heb de volgende copic nrs gebruikt: E00-E02-E13-E15-E17-R0000-R000-R00-R81-R83-R85-R59.
Als embellishments heb ik gebruikt: plakparels-meeldraden-roosjes-roze bloem-en blaadjes gemaakt met een marianne design stans.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart gaan vinden, dus alvast bedankt voor jullie reacties!
Ook wens ik iedereen een hele goede , creatieve en gezonde 2012!
Groetjes, Vera

Geen opmerkingen: