woensdag 21 december 2011

Laatste Kerstkaarten




Hallo allemaal,
Vandaag heb ik drie kaarten om met jullie te delen, de laaste kerstkaarten van dit jaar!
Het eerste kerstkaart is gemaakt met papier van Echo park, en ik heb twee magnolia stempels gemaskerd , de tilda voor de Noel tekst.
Daarna heb ik de cirkel gemaakt met een spellbinder stans,zo ook het groene cirkel onder de afdrukje.
Daaronder zit een sierrand die ik gemaakt heb met een Martha Stewart pons,het tekst stempel is van Nicole Verkooijen,en verder heb ik gebruikt....stickles,plakparels,roosjes,rode bloem,witte chrysanten bloemen,en takjes gemaakt met een mcgill pons.

Het tweede kaartje is gemaakt met papier van Magnolia,van oudere collecties maar ook van het kerst collectie van dit jaar`Sweet Christmas Dreams` .DE tilda stempel in een kerstsok is ook van deze serie.Dit afdrukje heb ik uitgeknipt en op papier geplakt dat ik gemaakt heb met een spellbinder stans.Het tekst stempel is van kaisercraft,en het bloemen toef heb ik gemaakt met stickles,roosjes,witte bloemen,cherry blossom bloem en takjes.

En tenslotte het derde kaartje ,waar ik nog niet helemaal mee eens ben...maar ja dat heb je soms.
Deze kaart is ook gemaakt met papier van een oudere serie van Magnolia,ook het afdrukje is van Magnolia, en is een speciale uitgave van paper en pictures als ik me niet vergis.
Wederom heb ik een stans van spellbinders gebruikt,en het tekst stempel is van Nicole Verkooijen,verder heb ik gebruikt....blaadjes gemaakt met een marianne design stans,stickles,roosjes,meeldraden,chrysant bloem wit,en een roze bloem.
Zo dat was het voor deze week, ik wens iedereen alvast fijne kerstdagen en tot de volgende keer!!

Groetjes, Vera

3 opmerkingen:

Liesbeth zei

Hoi Vera,

Wat een superleuke kaartjes zeg.Dat derde is toch superrr snap niet waarom je het er nog niet helemaal mee eens bent, echt alledrie ontzettend leuke kaartjes.
Groetjes Liesbeth (Ommen)

verascrap zei

Hoi Liesbeth,
Bedankt voor je reactie op mijn kaarten, ik denk dat ik in de derde kaart iets van een lint of kant mis....of ik ben te streng hihihihhhihi.
groetjes, vera

Liberta zei

Wauw ik vind je kaartjes stuk voor stuk fantastische kaartjes. Ontzettend mooi gemaakt.
Jij ook hele fijne dagen.

Liefs, Lieb