zondag 27 januari 2013

Special Delivery

Hoi Allemaal,
Zoals beloofd hebben jullie nog een creatie van mij tegoed !!
Dit is een cadeau enveloppe die ik verleden week met nog een aantal freubel dames heb gemaakt,waaronder Liesbeth, Anja, Jannie,en Carolien.
Liesbeth  is demonstratrice voor Stampin up,  en dit was haar eerste demo.....het was heel gezellig en we hebben allemaal een andere twist aan het enveloppe gemaakt.
Thuis heb ik nog wat bloemen en swirls gebruikt om het op te pimpen!!
Het papier en de tekst stempel en stans zijn allemaal van Stampin up....de swirls zijn van Unique en verder heb ik nog een Gardenia Bloem, een Aster en plakparels gebruikt.

Dus deze keer eens niet een Magnolia kaart !!
Bedankt voor het kijken en tot Woensdag.
Groetjes, Vera

Met de volgende challenge doe ik met mijn kado enveloppe mee:
 http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.nl/2013/01/uitdaging-cadeuaverpakking.html

12 opmerkingen:

Carolien zei

Ohh je hebt hem mooi opgepimpt zeg!!! Prachtige bloemen erbij op. Ik zal ook van de week effe een foto ervan maken voor op mijn blog. Ik ga hem ook nog een keer maken maar dan iets breder want dan past er een vvv bon in. Maar het was een geslaagde avond he!! Op naar de volgende dag hihihi

verascrap zei

Nou Carolien, ik ben benieuwd .....je hebt het nog druk met alles op het blog zetten en van alles te maken!!
groetjes, vera

Carolien zei

Ja vanavond maar effe voor gaan zitten eerst de wedstrijd van duymelot erop zetten en dan rustig verder. Ik loop wel achter bahhhhh!!!!

Riet zei

Prachtig gemaakt Vera.

Liefs Riet.

jannie zei

Hoi vera.
Hij is mooi geworden met die bloemen er op.Ik heb er ook een paar bloemen op gedaan.
Groetjes Jannie.

Marrie zei

Hallo Vera,

Leuk gemaakt Vera.

Lieve groetjes Marrie

Hanny zei

Mooi gemaakt, lief die bloemen erop.
liefs Hanny♥

marja zei

Wat een geweldig mooie enveloppe heb je gemaakt Vera, prachtig papier heb je gebruikt!

Lieve groetjes Marja.

Sarah - Crea S zei

Wat leuk. En die bloemen passen heel erg goed bij je bloemen dessingpapier.

verascrap zei

Hallo allemaal,
bedankt voor jullie super leuke reacties op mijn kado enveloppe.
En Jannie ik ben benieuwd naar die van jouw ...hoe die er nu uitziet!!
Groetjes, vera

Jacqueline (Sjakkie) zei

Mooie cadeau envelop! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

GerJanne zei

Hoi Vera,
wat een leuke en mooie enveloppe is dit geworden! Prachtige kleuren.
Dank voor je deelname aan onze challenge van EHI!
GerJanne