woensdag 9 januari 2013

Wish you were here !!


Posted by Picasa
Hallo allemaal,

Mijn kaart voor deze week heeft wat kopzorgen gekost hihihhii want het is een stijl die ik niet vaak maak......een beetje vintage !!
Na een moelijke start is het me toch gelukt...en ben ik dus toch dik tevreden!!
Het papier dat ik voor deze kaart heb gebruikt ,is van een vel van Pion Design, samen met bruin en creme cardstock van Bazill.
Het vormpje van het afdrukje is gemaakt met een spellbinder stans, en omdat ik het achtergrondje....toch een beetje saai vond heb ik een Marianne Design tekst stempel (EC0120) gebruikt met bruin memento inkt om het iets leuker te maken.
Het stempel/afdrukje is van het Magnolia "With Love Collection" die net uit is, en het heet"Vintage Gramophone". Vind het zelf een gave stempel en weer eens wat anders....maar ook een uitdaging !!
Dit zijn de copic markers die ik gebruikt heb: E30-E31-E33-E35-E37-100-C0-C1-C3-C5-Wo-W1-W2-W3-W5.
Het leuke tekst sticker komt uit mijn scrap voorraad, het creme kant uit mijn moeders voorraadkistje,het glitter swirl is van Prima Marketing, en verder heb ik nog plakparels, stickles, cherry blossom bloem en verschillende roosjes gebruikt. Het sierrandje is gemaakt met een stans van Crealies.
Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie deze kaart gaan vinden..omdat het een andere stijl is......!!
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!!

Groetjes, Vera

P.s. ik heb problemen met het oploaden van mijn fotos op blogger, dus heb het even op een andere manier gedaan, maar nu zit er een raar picassa teken onder mijn foto....en die krijg ik niet weg helaas(ben al blij dat het gelukt is)!!

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:
http://tildastown.wordpress.com/2013/01/04/challenge-34-anything-goes/ en met
http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.nl/2013/01/challenge-36.html.

14 opmerkingen:

Hanny zei

Ik vind het een prachtige kaart en heel mooi gemaakt, het papier is prachtig.
liefs Hanny

creacora zei

Toch prima gelukt meis hij is harstikke leuk al vind ik de cute stempels wel het allerleukste .Groetjes Cora

Riet Kamstra zei

Nou, je kunt zeker wel tevreden zijn Vera, want 't is echt super goed gelukt. Ziet er prachtig uit jouw vintage gramophone! Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Tilda's Town!

Groetjes, Riet

jannie zei

Hoi Vera.
Het is een mooie kaart geworden hoor, het is wel heel wat ander dan je gewend bent maar toch leuk.
Groetjes Jannie.

Céline zei

fab card, great coloring
thanks for playing with us at tilda's town this week
hugs
céline

Carolien zei

Hoi Vera,

Het is je wel gelukt he!! Een kaart maken die niet jouw stijl. Je mag er weer tevreden naar kijken!!!

Groetjes Carolien

Franz♥ zei

Too lovely Vera, never seen this Magnolia image befor!

Thanks for joining us at Tilda's Town this week :)

Franz.

Maris zei

mooie kaart, ik ken deze stempel niet, bedankt voor het meedoen bij DMCC

Plony zei

Ook voor mij is deze stempel onbekend maar je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt zeg!!!! Heel mooi!
Dankjewel voor je deelname bij DMCC, lieve groetjes, Plony

Marianne zei

Heel mooi gedaan en wat een mooie digi is dit.
Ik ken hem niet.
Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
Groetjes Marianne

Anneke. zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anneke. zei

Prachtige kaart. Heel stijlvol met deze stempel!
Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
Groetjes Anneke

miriam zei

het is voor mij nog een onbekende stempel maar vindt hem wel prachtig. net als je kaart
bedankt voor je deelname aan DMCC
groetjes miriam

verascrap zei

Hoi Iedereen, super bedankt voor de leuke reacties op mijn kaart!
En inderdaad deze stempel van magnolia heb ik verder ook niet gezien.....misschien een idee voor ander mensen??
groetjes, vera