woensdag 23 januari 2013

Enjoy Lifes Moments

Hallo Allemaal,

Daar ben ik dan weer op deze "speciale" dag, want vandaag...... ben ik jarig....ik kan er weer een jaartje bijtellen hihihihhhi !! Een dag om lekker met iedereen bij de kachel te zitten.....brrr koud buiten he!!
Desondanks heb ik toch weer een nieuwe creatie om met jullie te delen.

Het is vandaag weer een kaartje, in een andere kleur dan anders.....een beetje een zalm/perzik kleurtje.
Het papier is van  het Basic Grey paperpad "Lucille", en het stempeltje is uit de laatste collectie van Magnolia "with love" en heet "Tilda with Big Ice Cream", aangezien ik zelf gek op ijs ben...was dit echt en stempel voor mij !!
Ik heb de volgende Copic Markers gebruikt: E00-E02-E11-E13-E15-E40-E41-E42-E43-R0000-R0000-R00-R11-R12-R14-B93-B95-B97.
Het tekst stempel is van Kaisercraft, de mooie parel swirls zijn van Prima Marketing.
Voor de bloementoef heb ik een gardenia bloem en roosjes gebruikt, verder alleen nog wat stickles,satijnen lint en plakparels.

Dat was het voor vandaag, later deze week heb ik nog een ander bijdrage die ik gisteren gemaakt heb met nog een paar knutsel dames.....er moeten nog wat kleine dingen aan gedaan worden !

Bedankt voor het kijken en tot later deze week!!
Groetjes, Vera

Met deze kaart doe ik aan de volgende cahllenge mee:
http://midweekmagnolias.blogspot.co.uk/2013/01/week-45-anything-goes.html en http://youmeandmagnolia.blogspot.nl/2013/01/challenge-6-bloemen-en-swirls.html 

13 opmerkingen:

yvon zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en laat je maar lekker verwennen door iedereen.
Je kaartje is prachtig, wat een mooie kleur heb je gebruikt en mooi papier ook. Geniet nog lekker van je dag.
Groetjes, Yvon

verascrap zei

Dank je wel Yvon.We gaan er een leuke dag van maken.
groetjes, vera

Maris zei

van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag, mooie creatie, bedankt voor het meedoen bij YMAM

Hanny zei

Van harte gefeliciteerd, ik wens je een heerlijke dag met verwennerij, veel visite, lekkere taart en natuurlijk cadautjes.
Je kaartje is prachtig, past er helemaal bij;)
liefs Hanny

Cinderella zei

Natuurlijk ten eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ten tweede wat een superleuk kaartje heb je gemaakt.
Een fijne verjaardag
Liefs Cindy

jannie zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Vera geniet er van.Je hebt een prachtige kaart gemaakt.
Groetjes Jannie.

verascrap zei

Hoi Iedereen, Bedankt voor alle leuke reacties op mijn verjaardag!!
En ook op mijn kaart natuurlijk.
groetjes, vera

Sarah - Crea S zei

Van harte gefeliciteerd!
En wat een mooie kaart heb je gemaakt! Lekker vrolijk met leuk papier!

marja zei

Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Wat heb je weer een geweldig mooi kaartje gemaakt, een plaatje!

Lieve groetjes Marja.

Carolien zei

He Vera,

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt wel een hele andere kleur dan ik van je ben gewent. Wel anders en die bloemen wowwww wat doe je dat altijd goed (daar ben ik jaloers op). Ik hoe dat niet maar ik geef de moet niet op!!!hihihihihi
En die parels erweer op die zijn mooi hoor!! Ik heb er ook een paar gekocht ook maar eens proberen hihihihi!!!!!!

Groetjes Carolien

verascrap zei

Hoi Allemaal,
Bedankt voor jullie reacties op mijn kaart en mijn verjaardag....ik heb een leuke dag gehad.
groetjes, vera

Liesbeth zei

Wauw Vera, wat een schatje, prachtige kleuren!!! Echt een hele mooie kaart net zoals alle andere kaarten die je de laatste tijd hebt gemaakt. Superrrrrr
Groetjes, Liesbeth.

angelwhispers zei

Love it Vera the image is just so perfect with all your yummy papers and detail! Thanks foe joining us this week over at Midweek Magnolia Love Chanelle xx