woensdag 7 september 2011

Lazy Summer Days






Hallo,

Mijn kaart vandaag is een voorbeeld kaart die ik gemaakt heb voor het September wedstrijd bij Creashop Duymelot. Deze keer is het thema "alles mag"als het maar met een magnolia stempel is.....dus als je zin heb doe gezellig mee!!!

Het kaartje is een trap kaart gemaakt van wit bazill cardstock samen met papier van Maja Design.Alle stempels zijn dan ook van Magnolia, uit diverse collecties , ook het tekst stempel "lazy summer days".

Ik heb alles ingekleurd met copic markers, maar helaas ben ik het lijstje kwijt geraakt met de nummers....dus moet ik die jullie schuldig blijven!!





Het mooie sierrandje op de onderste trap is gemaakt met een stans van Crealies,verder heb ik gebruikt: roosjes, gardenia bloem,stickles,schelp,boei,Coastel netting van Magic Scraps.




Ik lees graag wat jullie van deze creatie vinden, en voor degene die mee gaan doen met de wedstrijd...veel succes!!

Groetjes, Vera

2 opmerkingen:

Karin zei

Prachtige kaart, een heerlijk zomers tafereeltje!

marja zei

Wat een geweldig mooi kaartje Vera, ik krijg zo echt weer zin in het mooie weer!!!!

Lieve groetjes Marja.