woensdag 21 september 2011

Hartelijk Gefeliciteerd !


Hallo,
Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve reacties die ik heb ontvangen ,na mijn waterschade verhaal.
Inmiddels ligt er weer een nieuwe laminaat vloer in en staat alles weer op de plek.
Dus hopelijk weer tijd om wat te knutselen...want de laatste tijd is daar niet veel van terecht gekomen!!
Mijn kaart van deze week is gemaakt met papier van Maja Design, en de tilda stempel is van Magnolia. Het tekst en kader stempel is van Nicole Verkooijen.
Helaas doordat deze kaart al geruime tijd half af was, ben ik het papiertje kwijt geraakt met de copic nrs: dus moeten jullie het deze keer zonder doen.
Het hekje heb ik gemaakt met een stans van Magnolia, en verder heb ik gebruikt: plakparels,stickles,roosjes,en een hortensia bloem
Bedankt voor het kijken en jullie reacties.
Groetjes, vera

3 opmerkingen:

marja zei

Wat een lief kaartje Vera!!! Blij voor je dat thuis alles weer klaar is.

Groetjes Marja.

Liberta zei

Mooie kaart Vera leuke kleuren combi.
Heerlijk dat thuis je vloer weer oke is.

Liefs, Lieb

Riet zei

Wat een geweldige kaart Vera.

Liefs Riet.