woensdag 14 september 2011

Zomaar een kaartje!!





Hallo allemaal,






Zo even tussen de drukte hier in huis een kaartje plaatsen.We hebben ongeveer een week geleden waterschade gehad in de huiskamer, en daardoor moesten we onze laminaat vloer van 5 maanden oud, er helemaal uithalen en opnieuw leggen!! Dus is het hier een rommeltje op het ogenblik!




Mijn kaart van deze week is gemaakt met een paperpad van My Minds Eye "life of the party" ,samen met roze en witte cardstock. De stempel/afdrukje is van de laatste collectie van Magnolia "the winner takes it all",en heet cheerleader tilda.Het tekst en kader stempel is van Nicole Verkooijen. Ik heb de volgende copic nrs.gebruikt: E00-E02-E42-E43-E44-E47-E70-E71-E74-E77-R81-R83-R85-BG10-BG11-BG13.




Tussen het papier heb ik een doily gebruikt en de andere sierrandjes zijn van een crealies stans.Verder heb ik gebruikt: stickles,verschillende roosjes en meeldraden.




Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!!




Groetjes, Vera







5 opmerkingen:

Karin zei

Erg leuk kaartje. Heerlijke kleurtjes.

Liberta zei

Mooie kaart Vera.
Ik vind de pompoenen zo mooi schitteren van de chearleader.
En wat een pech waterschade. Ook nog eens heel je parket eruit gruwlijk.
Meis heel veel sterkte.

Liefs, Lieb

Roelie zei

Hoi Vera,
da's niet fijn, waterschade op je nieuwe vloer... Maar ondanks dat heb je een heel mooi kaartje gemaakt, leuk met de stickles op de pompons en het randje aan de rok...
Groetjes Roelie

m@deliefjuh zei

dat ziet er schattig uit!

marja zei

Wat een super lief kaartje Vera!! Hoop voor je dat alles gauw weer klaar is bij jullie thuis.

Lieve groetjes Marja.