zondag 17 januari 2010

Love


Zo vandaag eens een hele andere kaart van mij, ook heel andere papier dan wat ik "normaal"gebruik !!!

De kaart is 15 x 15 cm , en het papier is van Daisy Bucket loves me serie. Leuke vellen met allemaal verschillende stukjes bedrukt papier op 1 vel.Precies de goede papier om een valentine kaartje te maken.

De stempels zijn van de magnolia winterkit,die ik gemaskerd heb. Hopelijk zijn de stempels met 1 week te preorderen...want het duurt best wel lang voordat er een nieuwe collectie van magnolia uitkomt.

Ik heb het weer ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.Verder heb ik gebruikt:organza lint,klein stoffen hartje,prima marketing bloem,roosjes,blaadjes en takjes van de paper bunch pons. Omdat de papier al leuke versiersels had...heb ik het verder rustig gelaten!!


Ben erg benieuwd hoe jullie het vinden. Inmiddels wacht ik nog steeds op de cuttlebug...maar heb sinds verleden week wel copic markers gekocht,om erbij te doen...maar moet er nog goed mee oefenen.!!!!!!


Groetjes, vera

2 opmerkingen:

chantal zei

hoi vera
via de blog van creashop duymelot ben ik op jou blog gekomen
ik vind dta je elke keer weer schitterende kaarten maakt en ben daarom je volger geworden
ik zou het leuk vinden als je eens een kijkje bij mij komt nemen
groetjes chantal

Scrappy Moon zei

Hoi Vera

En heb je je cuttlebug al?? Vreselijk he, dat moeten wachten. Maar dat wachten is het dubbel en dwars waard hoor. Weer een schattig kaartje heb je gemaakt. Erg lief.
Groetjes monique