maandag 25 januari 2010

Just for You


Hallo allemaal,

Gisteren heb ik lekker zitten knutselen en heb maar liefst twee kaartjes gemaakt, waarvan vandaag de eerste !!

De kaart is 15 x 15 cm en het papier dat ik gebruikt heb is van magnolia,van de yummy for your tummy serie verleden jaar, het zijn de pink chef plaid en pink muffin dot.

De pink chef plaid heb ik bewerkt met de Martha Stewart pons deep edger Garden trailley.

De stempels zijn ook van magnolia, de tilda is van een oudere serie en de piano en kandelaar zijn van de nieuwste serie van magnolia, die nu in pre order te bestellen is.

Ik heb de drie stempels samen gemaskerd, de kandelaar was de moeilijkste om er precies goed op te krijgen!!

Het is weer ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.

Andere materialen wat ik gebruikt heb zijn : wit organza lint,plakparels,papieren roosjes,en takjes van de mcgill pons. De tekst is onbekend,die heb ik gekregen bij het winnen van een challenge.
Een mooi zoet kaartje, niet dan ??
groetjes, Vera

2 opmerkingen:

chantal zei

hoi vera
wat een schitterend kaartje
echt erg leuk:D
lekker zoet ook hihi
groetjes chantal

Scrappy Moon zei

hey vera

Sweetttttttttt, maar wel erg super schattig. ik kijk uit naar je eerste copics kaartje :) Groetjes monique