donderdag 7 januari 2010

Loving Wishes


Hallo, zo vandaag weer een kaartje.


Na wat kerst kaarten ben ik echt aan nieuwe stempels toe..even weer wat anders !!


Deze kaart is 13,5 x 13,5 cm , de design papier is van Basic Grey paperpad Nook & pantry.

Daar heb ik verschillende kleine stukjes papier van gebruikt.

De tilda en de tekst stempel is van magnolias winterkit (binnenkort te koop) die ingekleurd is met Derwent Coloursoft potloden.

Vind het zo'n lieve tilda..heel snoezig....toch??

De label is ook van magnolia van 2009.

Andere gebruikte materialen zijn : plakparels creme, kleine satijnen strik met bedel, takjes van de mcgill pons,een hortensia bloem van prima marketing en een papieren bloem.

Daar tussen zit een grote koper kleurig spacer met bloemen takjes, heel mooi om te gebruiken zo!!


Ik heb nog wat andere soorten projectjes, wat ik uit wil proberen dus hopelijk komt er binnenkomt weer wat anders op de blog te staan!!

Binnenkort hoop ik dat mijn cuttelbug te krijgen..voor mijn verjaardag..de nieuwste roze uitvoering en dan kan ik de nestabillities gebruiken...heb daar super veel zin in...nog 16 dagen...als het dan maar binnen is....wachten duurt zo lang!!!!


Tot gauw!!

Groetjes, vera

2 opmerkingen:

monique zei

Hoi Vera, hier een berichtje van je nieuwe "collegaatje" van het designteam. Heb even rondgesnuffeld op je blog en wat maak jij mooie kaartjes zeg!

groetjes en bedankt voor je reactie op mijn eerste kaartje, Monique

Milnie zei

Heel lief kaartje Vera! Spannend he wachten op nieuwe spulletjes, als ik goed heb geteld nog 8 dagen! en geloof me als je hem straks hebt, kan je hem niet meer missen!

liefs