woensdag 14 oktober 2009

Witch Tilda with Pumpkins


Vandaag ben ik weer in een halloween sfeer...dus hierbij een kaart met de maat 15 x15 cm,want ik vindt toch met gemaskerde afdrukjs, dat om een mooie kaart te krijgen meer ruimte nodig is.

De kaart heb ik gemaakt uit brazill cardstock zwart,papier is van basic grey paperpad eerie.

Ik heb ze natuurlijk weer ingekleurd met derwent coloursoft potloden .

De stempels zijn van magnolia: pumpkin with leaves,owl,witch tilda with pumpkins,happy halloween tekst.


Verder heb ik gebruikt gemaakt van velvet/lace sticky ribbon van joy crafts,prima marketing bloemen,papieren roosjes,brads en spacers.

de takjes heb ik weer met de mcgill pons gemaakt.


Binnenkort komen er zulke nieuwe ponsen van martha stewart uit....hmhhmhmmm dat wordt weer sparen !!! Heb een zwak voor haar ponsen. jullie ook??

Geen opmerkingen: