donderdag 22 oktober 2009

Santa is coming to town




Hallo allemaal.........


Vandaag wou ik maar eens een Kerstkaartje op mijn blog zetten, deze heb ik gisteren gemaakt en ben er super blij mee hoe het is geworden.


Soms gaat het vlot en soms gaat het gewoon moeilijk. Maar bij deze kaart heb ik geen twijfels...het mooie papier helpt ook daar bij!!


De kaart is 13,5 x 13,5 van bordeaux cardstock,en het papier is van Basic Grey paperpad Eskimo Kisses..die is net uit !!


Super leuke kleuren en printjes die goed bij elkaar combineren.


Ik heb alles weer ingekleurd met derwent coloursoft potloden, en het stempels zijn van magnolia.


Verder zijn gebruikt bloemen van prima marketing, papieren roosjes, geponste takjes, wat meedraden roze en wat parel sprieten.




Groetjes, vera

Geen opmerkingen: