woensdag 28 oktober 2009

tilda op safari


Hallo allemaal...het heeft even geduurd maar hier ben ik dan weer.


Het is een drukke bedoening hier geweest,en weinig tijd voor kaarten maken gehad...maar vandaag toch een bijdrage.


Deze kaart heb ik een tijdje geleden gemaakt.


De kaart is 15 x 15 cm van cardstock, de design papier is van basic grey serie Archaic.


De landschap en kolibries zijn van de jungle serie dit jaar en de tilda is een al wat oudere,maar blijft leuk om mee te werken.


Het is allemaal ingekleurd met Derwent coloursoft potloden, in de landschap is veel tijd in gaan zitten.....dat kunnen jullie denk ik wel zien !!


Ik heb de kaart rustig gehouden verder,vond het wel mooi zo...anders zie je een hele stuk landschap niet....zonder toch??


De tilda en de kolibries heb ik met 3d foam op geplakt om diepte te krijgen.


Nou, laat maar horen wat jullie ervan vinden??


groetjes, Vera

1 opmerking:

Gusta zei

ik vind hem echt heel mooi ingekleurt

mij lukt het nog niet zo hoor

groetjes Gusta