woensdag 18 december 2013

Xmas Joy

Hallo allemaal,
Zo zijn jullie bijna klaar met jullie kerstmaken maken......ik moet er nog 1 en dan is het gebeurt voor dit jaar !!
Mijn kaart voor deze week is een Lila gekleurd kaart, die me wel wat moeite heeft gekost hihihhi.
Ik had namelijk het afdrukje eerst ingekleurd zonder papier te zoeken want ik dacht ik heb vast wel iets met deze kleur. Nou in al mijn voorraad geen bijpassend papier te vinden....alleen wat restjes papier van het paperpad van Maja design " Vintage Spring Basics".
En met deze restjes heb ik dus deze kaart gemaakt, een heel gepuzzel want het waren een stuk of vier vellen en allemaal was er een vorm uitgestanst, dus een hele uitdaging..... maar ook wel eens leuk om te doen.
Ik heb stempels van het Magnolia collectie "Winter Wonderland" gebruikt ,en het zijn "Joyful Tilda" en "a joyful piglet"....twee hele schattige stempels die super mooi bij elkaar passen.
De Bingo kaarten zijn gemaakt met stempels van Joy, de  grote sneeuwvlok en blaadjes (bij de bloementoef ) zijn van Unique, en de kleine sneeuwvlokken zijn gemaakt met een pons van Martha Stewart. De cirkel vorm van het afdrukje en het cardstock zijn gemaakt met een stans van stampin up en daar tussen zit nog een doily. Ik heb het kaartje afgemaakt met nog een tekst en een bloementoef.

Bedankt voor het kijken en jullie reacties !!
Groetjes, Vera

1 opmerking:

jolanda zei

wow wat een schitterend kaartje en leuke combinatie van deze stempels