woensdag 4 december 2013

X mas and winter

Hoi,
Daar ben ik dan weer, het winter weer komt er nu echt aan, dus bij deze een winterse kaartje met een tintje kerst erbij !!
Op deze kaart van 15 x 15 heb ik creme en donker bruine cardstock gebruikt samen met Designpapier uit het paperpad van Maja Design "It's Christmas Time".
Het schattige stempel / afdrukje is van het Magnolia Collectie "Winter Wonderland" en heet "North Pole tilda". De copic nrs. die ik gebruikt heb zijn : E00-E02-E11-E13-E15- E40-E41-E42-E43-E70-E71-E74.
Het vorm van deze afdrukje is gemaakt met een spellbinder stans, de kerstboom is een stans van Marianne Design , de grote sneeuwvlok ...... en ook de bingo stempels zijn van Joy.
Verder heb ik nog gebruikt: plakparels, stickles, stuk beige kant,en bruin bolletjes lint. Mijn bloementoef bestaat uit diverse roosjes , sweartheart bloem , aster, cherry blossom bloem en meeldraden van Magnolia.
Deze kaart is mijn voorbeeld kaart voor de nieuwe December wedstrijd bij Duymelot "let it snow ( eventueel in combi met kerst ).

Tot de volgende keer.
groetjes, Vera

2 opmerkingen:

jannie zei

Hoi Vera.
Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt.
Groetjes Jannie.

jolanda zei

prachtige kaart