woensdag 4 april 2012

Easelkaart Wedstrijd

Hallo allemaal, Zo ik heb vandaag echt moeite met op het blog te komen om een kaartje te laten zien.....dit is de 5de poging.....grrrrrrr....geduld is een schone zaak .....maar soms!! Vandaag laat ik jullie mijn Easelkaart zien die ik als voorbeeld heb gemaakt voor de nieuwe wedstrijd bij Duymelot. Ik heb een smal langwerpig easelkaart gemaakt met papier van Maja Design,van het Crea Diem serie....in mooie blauwe tinten.
Het stempel/afdrukje dat ik gebruikt heb is van de Magnolia collectie "princes and princesses" en heet "sweet Princess Tilda".Ik heb de volgende copic markers gebruikt: E00-E02-E40-E41-E42-E43-Y21-Y23-Y26-W00-W0-W1-W2-W3-B0000-B000-B00. Het leuke ovale vorm van het Tilda afdrukje en ook de tekst heb ik gemaakt met een nieuwe spellbinder stans.Rondom heb ik een paar plakparels bevestigt. Verder heb ik wat roosjes,stickles en takjes gebruikt. Ik hoor graag wat jullie van deze creatie vinden, en doe allemaal gezellig mee met de wedstrijd!! Groetjes, Vera

6 opmerkingen:

jannie zei

Hoi Vera
Je kaart is echt super mooi,vooral die pastelkleuren zij mooi.
Groetjes Jannie.

SCRAP TALK zei

Je kaarten zijn prachtig Vera!
Liefs,
Xxx
C.arine.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterend !!!!!!!

groetjes jolande

Liesbeth zei

Ha Vera,

Echt super mooi deze kaart,die kleuren echt prachtig!!! Een heel erg mooi geheel geworden.

Groetjes, Liesbeth.

yvon zei

Wat een super mooie kaart Vera en die stans is werkelijk prachtig.
Groetjes, Yvon

Carolien zei

Hoi Vera,

Het is echt een schitterende kaart geworden. Vind zelf de kleuren ook heel erg gaaf. En ook het idee voor de tekst met die stans. Goed gedaan!!!!

Tot de volgende kaart!!

Groetjes Carolien