vrijdag 4 december 2009

snowie with bells




Hallo allemaal,


Ik heb voor jullie vandaag weer een kerstkaart,dit keer weer met een schattige sneeuwpop....snowie with bells !!


De kaart is 15 x 15 cm en het papier is Jolly by Golly van Cosmo Cricket.


De sneeuwpop stempel is van magnolia kerst serie 2009.De tekst is een stempel van de greeting farm.


Ik heb het weer ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.


Verder heb ik gebruikt: stickles,true snow,rood satijnen strik, kerstroos bloem,een sparkle burst brad van karen foster,takjes gemaakt met de mcgill pons,en nog wat rhinestones rood om het af te maken!!


Was eerst niet helemaal tevreden met het resultaat,maar naar lang erna kijken ben ik er toch wel blij mee........ Ik hoor graag wat jullie ervan vinden??


groetjes, Vera

Geen opmerkingen: