zaterdag 12 december 2009

Santa Claus is Coming


Hallo allemaal,

Zo tijd voor wat op mijn blog te zetten...ben erg druk geweest met kerst kaarten maken,wel 5 tegelijk.

Dit is de eerste die helemaal af is, Santa Claus is Coming.

De kaart is 15 x 15 cm groot, en het papier is van magnolia,van de So Jolly serie dit jaar namelijk: wrapped en wrapped plaid.

De stempels zijn ook van magnolia, een oudere serie, ik heb de pakjes zak met de kerstman gemaskerd!!

Ik heb het weer ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.

Verder heb ik gebruikt:stickles,papieren hulstblaadjes,prima marketing bloem,papieren roosje,meeldraden,en een leuke bedel/charm.

De bloemen en blaadjes heb ik bewerkt met glimmermist !


Vind het zelf een leuke kaart geworden.

Ik zal proberen om binnenkort wat andere kaarten op de blog te zetten,ben mijn scrap/kaarten kamer aan het reorganiseren en mijn stempels op te bergen in mappen (het zijn er zoveel) !!!

Dus moet mijn tijd verdelen !!


Groetjes, Vera