woensdag 25 november 2009

Merry Xmas tilda


Hallo...zo daar was ik dan weer !!

Vandaag heb ik een schattige kerstkaartje voor de blog. Ben erg druk met kerst kaarten maken,want de tijd gaat zo snel voor je het weet ,moeten ze de deur weer uit...al zijn sommige zonder om weg te geven !!!!!

Dit kaartje is van Bazill cardstock gemaakt, is 13,5 x 13,5 cm.

De papier die ik gebruikt heb is van Magnolia ,de wrapped plaid en under the mistletoe van de kerst serie 2009.

De tilda is ook van magnolia so jolly kerst serie 2009. Vind dit zo'n schattige tilda...zo zittend.

Ik heb het weer ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden nummers:130-170-180-410-630.

De andere materialen die ik gebruikt heb zijn :stickles,rode plakparels,rood satijnen lint,takjes uitgeponst,papieren roosjes,kerstster bloemen.

Je kunt het niet goed zien maar van de bedrukte papier heb ik de randjes bewerkt met de martha stewart ponsen combo scallop 3.

super geweldig om te gebruiken een hoekpons en een edger samen,,al vergt het wat oefening !!


Veel plezier met kijken !!

Groetjes, Vera

Geen opmerkingen: