maandag 16 november 2009

Christmas Tildas kaart




Hallo,zo even een tijdje niets op de blog gezet...maar ik heb nu wat projectjes die wat meer tijd kosten dan anders......maar een ervan is af...dus kunnen jullie weer genieten!!
Deze kaart is 30 x 15 cm,en gesneden uit bazill cardstock.
De papier is van Basic Grey serie Eskimo kisses,en de stempels zijn van magnolia kerst serie 2009,tilda as christmas angel en de christmas party tilda.
De afdrukjes zijn ingekleurd met Derwent coloursoft potloden nrs: 130-150-170-180-210-360-420-520-630.
Ik heb randjes geponst met een fiskars edge pons, en de bloemen bewerkt met Tattered Angel Glimmer mist.
Verder heb ik gebruikt: prima marketing bloemen,papieren roosjes,groene papieren blaadjes,meeldraden,en takjes die gemaakt zijn met de mcgill pons.


Ik hoor graag hoe jullie het vinden??
groetjes, Vera

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een plaatje, mooi hoor. Hoop niet dat ik een van je projecten was die je van je hobby afhielden :) :) :)
Groetjes monique