zaterdag 24 oktober 2009

Merry Christmas


Vandaag een hele andere uitdaging voor me !

Van Astrid (creashop Duymelot) kreeg ik een envelope met inhoud en daar moest ik maar wat mooi's van maken.Ik had al gauw een idee hoe ik het hebben wou, en het was wat passen en meten.....maar dit is het resultaat!

De kaart is 15 x 15 cm, en de papier is van SEI. De stempel is deze keer van Marianne Design, en de creme kleurige ovaal is een linnen oplegkaart van Hobby & Craft.De stempel heb ik afgedrukt op de gladde kant van de ovaal,voor een mooier resultaat.Alles is weer ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.

De prachtige Merry Christmas lint heb ik van astrid gekregen, verder heb ik stickles gebruikt in de kleuren xmas red,holly,gold en wit, prima marketing bloemen met papieren roosjes en hulst blaadjes.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden??
groetjes, Vera

Geen opmerkingen: