zaterdag 31 oktober 2009

Have a Happy Halloween


Zo dit weekend is het Halloween, dus daar hoort een halloween kaartje bij toch??
De kaart is van wit cardstock gemaakt en is 13,5 x 13,5 cm groot.
De papier die ik gebruikt heb is van Basic grey paperpad Eerie, en de stempels zijn van magnolias halloween serie dit jaar, ik heb de stempels gemaskerd......
Ze zijn weer ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden, nummers 080-090-170-180-410-500-510-630-640-650.
Verder heb ik van wit papier een vierkant gemaakt en bewerkt met de Martha Stewart ponsen looping, dit zijn twee ponsen een hoekpons en een edger. Het vergt even wat oefening...maar het resultaat is wel heeeel mooi!!
Ik ben inmiddels helemaal verslaafd aan haar ponsen.
Verder heb ik gebruikt : oranje stickles, een bloem,papieren roosjes,takjes (uitgeponst), en een leuke charm/bedel.
Veel plezier met het kijken !
groetjes, Vera

Geen opmerkingen: