woensdag 18 september 2013

Thank You



Hallo allemaal,

Mijn kaart van vandaag heb ik gisteravond net afgemaakt.....ik heb alles in twee dagen moeten doen !!
Wij hebben sinds twee weken weer een puppy in huis, en dat vergt veel tijd en aandacht, dus schiet knutselen er soms bij in.
Zoals de vaste lezers van het blog weten hebben we ruim 3 maanden geleden onze 15 jarige cocker spaniel  Toby in moeten laten slapen ! Het was een moeilijke tijd erna, maar het gemis van een hond was toch zo groot dat we besloten overnieuw te beginnen.....met wederom een cocker spaniel, deze keer een blauwschimmel reu , die we de naam JOEY hebben gegeven.
Ik zal fotos plaatsen hieronder van onze nieuwe aanwinst !!


Nu terug naar de kaart van vandaag!! Voor deze kaart heb ik gewerkt met het paperpad van Maja Design "Vintage Summer Basics".  Daar komt het papier en de etiketten uit. Het stempelafdrukje is uit het Magnolia Collectie "Sea Breeze"en heet "Handy tilda".
Het afdrukje is ingekleurd met de volgende copic markers : E00-E01-E02-E11-E13-E15-E81-e84-E87-B91-B93-B95-W0-W2-W3.
Het ovale vorm van het afdrukje en het blauwe eronder zijn gemaakt met een nestabillitie.
Het tekststempel is van stampin up , verder heb ik ook nog een doily , stukje wit kant, plakparels en voor het bloementoef roosjes, asters, en een madeliefje gebruikt.

Zelf ben ik weer erg tevreden met het resultaat, maar ik lees graag wat jullie ervan vinden.
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer !!



Groetjes, Vera

4 opmerkingen:

Cinderella zei

Hee een hele leuke kaart en
wat een schatje die Joey van jullie .
Mijn jongste zoon heet ook Joey hihihi maar heeft 2 benen hahaha
Liefs Cinderella

Hanny zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, erg leuk.
wat fijn dat jullie nu een puppy hebben en ja, daar gaat heel veel tijd in zitten maar wel dankbaar toch? zo leuk een huisdier. Wat ziet hij er ook lief uit.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Muuske zei

Ben even van Duymelot naar jou blog gehopt even naar je puppy kijken.Wat een schatje is het.groetjes Margo.

Carolien zei

Wat een stoere kaart maar aan de andere kant is ie ook heel erg lief!!! Mooie blauwe kleuren ervoor gebruikt!!!

Ach en daar hebben we liever joey nog!!! Hij is echt een schatje!!!

Groetjes Carolien