woensdag 11 september 2013

For You

Hallo bloglezers,
Zo mijn tijd om weer een kaartje aan jullie te laten zien.
Deze kaart heb ik gemaakt met een go kreate stans, het blijft leuk om een kaart met vorm te maken.
Het papier dat ik gebruikt heb is van een My minds eye paperpad "Market Street". Aangezien ik deze keer het afdrukje eerst ingekleurd had, was het even zoeken naar bijpassend papier, maar goed dat ik een ruime voorraad heb hihihihhi!!

Het stempel/afdrukje is van het magnolia collectie "Sea Breeze" en heet "Sea shell tilda".
De copic markers die ik gebruikt heb zijn: E00-E02-E35-E37-E39-E55-E57-E59-R20-R21-R22.
De stipjes op het jurkje en haarstrik heb ik met een wit gel pen gemaakt.
De ovale vormen van het afdrukje en papier zijn gemaakt met een stampin up stans, de tag is een magnolia stans,en het tekst is ook van stampin up.
Andere materialen dat ik gebruikt heb zijn : stukje wit kant , zeester bedel, roze satijnen lint, plakparels en verbandgaas. Het bloementoef bestaat uit een anjer bloem ,roosjes , sweetheart flowers , gipskruid bloemen , en de blaadjes zijn van dutch doobadoo.

 Zelf ben ik heel blij met deze kaart, dus ben ik erg benieuwd wat jullie ervan vinden??
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.
Groetjes, Vera

3 opmerkingen:

jannie zei

Hoi Vera.
De kaart is erg mooi en die mal ook, is weer eens wat anders.
Groetjes Jannie.

Hanny zei

Wat een lief kaartje, mooie mallen zijn dit ook.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Sarah - Crea S zei

Wat is het weer een prachtig kaartje geworden Vera! Mooie kleurtjes ook!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/