zondag 7 maart 2010

Notitieboekje met Magnolia stempel wilma




Hallo,


Vandaag weer wat anders dan een kaartje!


Een tijdje terug op een beurs hier vlakbij, zag ik dit leuk klein notitieboekje, en vond het gelijk een leuk idee om het te pimpen met papier en een stempelafdrukje....en dit is het resultaat!!


Het boekje is 10,5 x 15 cm groot, en het papier dat ik gebruikt heb is van Basic grey paperpad Nook & Pantry.


In het Midden heb ik twee smalle stukken papier gesneden en bewerkt met een Martha Stewart pons. Daar weer bovenop heb ik een stuk wit kant gebruikt, en een stuk wit satijnen lint, die gelijk dienst doet als sluiting van het boekje.


De stempel/afdrukje is van magnolia, van de laatste serie "raising the ceiling",en is de hond wilma! Ik heb het weer ingekleurd met de Copic Ciao Markers nrs: E11-E21-R22-R27-R29-G94.


De afdrukje en de stukje papier die daar onder zit heb ik bewerkt met de nestabilities label large.


Verder heb ik gebruikt: plakparels van joy,papieren bloem en grote roos van prima marketing,kleine papieren rozen knopjes,takjes met de mcgill pons, en mooi metalen hoekjes.




Ik hoop dat jullie het een leuk bijdrage vinden??


Groetjes, Vera

2 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

ja dit is weer een plaatje leuk gemaakt zo

Scrappy Moon zei

Hey Vera

Een prachtig boekje hoor. Ben wel nieuwsgierig naar wat je erin gaat schrijven. HaHa.

PS, heb je het nieuwe magnolia papier al gezien. Ooohhhhhh ik heb het voor me liggen en het is werkelijk waar weer prachtig

Groetjes monique