zondag 28 maart 2010

Magneetmap voor Stencils




Hallo allemaal,


Vandaag heb ik voor jullie geen kaartje, maar een handige tip!
Gisteren was ik bij Astrid van Creashop Duymelot, en die had weer wat nieuwe dingen.
Waaronder deze mooie stevige map van Joy Crafts! Het is een magneetmap voor stencils, van o.a. marianne design, Joy, en ook je nestabilities passen hier goed in.
De map is erg mooi afgewerkt en sluit ook met een magneet sluiting.
Ik had mijn nestabilities wel op magneetkaartjes opgeruimd, maar als ik daar tussen aan het zoeken was, vielen ze er toch steeds af.
Met deze super handige map, heb ik daar geen last meer van en is het ook makkelijke mee te nemen ergens naartoe!!
De map is 9,95 en is te koop bij astrid in de webwinkel, onder opbergsystemen.http://www.creashop-duymelot.nl/?page=catalog&view=category&cat_id=37


Groetjes, Vera

Geen opmerkingen: