woensdag 5 maart 2014

Happy Spring

Hallo bloglezers,
Aangezien het buiten soms net lente is....is mijn kaartje van deze week heel toepasselijk !!
Bij Creashop duymelot zijn we begonnen met een nieuwe wedstrijd en die thema is dus een lentekaartje.
Ik heb gekozen voor een vorm kaart gemaakt met een stans van Go Kreate, en met papier uit het paperpad van Maja Design " Vintage Spring Basics". Daarbij heb ik een stempel / afdrukje van Magnolia gebruikt uit de collectie " Winter wonderland 2013" en die heet " New year sakura tilda".

Ik heb het ingekleurd met de volgende copic nrs: E00-E01-E02-E04-E13-E15-E17-B91-B93-B95-YG93-YG95-YG97-W00-W0-W1-W2-W3.
Dit zijn nog wat andere embellishments die ik gebruikt heb:
Het ovale vorm achter het afdrukje is gemaakt met een nestabillitie stans, de vlinders en swirls zijn van Unique, de witte roosjes lint is van Marianne design, de tekst is van kraftin kimmie, de witte brede kant is uit prive voorraad, de randjes zijn beinkt met een cats eye inktpad, en plakparels.
De bloementoefjes bestaan uit roosjes, cherry blossom bloem,een aster en een sweatheart bloem.

Gaan jullie ook gezellig mee doen met deze wedstrijd?? We zijn benieuwd naar jullie mooie creaties.
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.
Groetjes, Vera

Geen opmerkingen: