woensdag 20 november 2013

Blauwe Kerstbal kaart

Hallo ,
Het is weer woensdag..... dus mijn dag om weer iets aan jullie te laten zien, en deze keer heb ik een kerstbal kaart gemaakt !!
Het patroon van deze bal is van KreaTeja , op de kreadoe hadden ze hele leuke patronen en daar heb ik een paar van gekocht waaronder deze !
Het papier is van het Maja Design paperpad "Vintage Winter", deze keer de blauwe serie.
Ik heb diverse stansen gebruikt waaronder: cheery Lynn doily, sneeuwvlokken van Joy , de kerstbomen en het randje zijn gemaakt met doohickeys van Magnolia en , de vorm van het afdrukje is gemaakt met een spellbinder stans.

Het stempel/afdrukje is Magnolia uit de "Winter wonderland" collectie en heet "show the way tilda".
De andere embellishments zijn een tekst stempel van kaisercraft, wit satijnen lint, breed wit kant, en een leuke bedel, en twee roosjes en een witte bloem.

Ik hoop dat jullie het eens leuk vonden om een andere soort kaart te zien, en lees graag jullie reacties !!
Tot de volgende keer.
Groetjes, Vera


3 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi kaartje

Sarah - Crea S zei

O Vera, wat een leuk kaartje is't weer! Heel mooi!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Carolien zei

Deze vind ik echt super. En die kleuren wowww!! Hier hou ik van !!

Groetjes Carolien