woensdag 25 september 2013

Have a Wonderful day !!


Hoi Allemaal,
Het is weer tijd voor een bijdrage van mij, deze keer een zomerse roze kaart !!
Het papier dat ik gebruikt heb is van het Maja Design paperpad Vintage spring basics, en het stempelafdrukje is van het Magnolia collectie "Seabreeze"en heet "Summer Bathing Tilda ".
Alles is ingekleurd met de volgende copic markers : E00-E02-E410E42-E43-E44-C0-C1-C3-RV91-RV93-RV95-W1-W2-W3.
De ovale vormen zijn gemaakt met een nestabillitie stans, en het hartjes tag is een stans van Magnolia.
Verder zijn de vlinders van Unique, tekst stempel is van Kaisercraft, en heb ik nog stickles, plakparels,een stukje wit organza lint, roosjes, asters en cherry blossom bloemen gebruikt.

Ik wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende keer !!
Groetjes, Vera

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:
http://magnoliadownunderchallenges.blogspot.nl/2013/09/challenge-215-sketch.html

4 opmerkingen:

jannie zei

Hoi Vera.
Het is weer een mooie zomerse kaart geworden.
Groetjes Jannie.

Richtsje zei

Zomers en een prachtige uitstraling Vera, dat is je goed gelukt!! Prachtig kaartje met supermooie details en tot in de puntjes verzorgd!

Groetjes Richtje

Unknown zei

Oh your card is so lovely, I really love the colours you have used. Thanks so much for playing along at MDUC this week
Hugs
Karen
xxx

Carolien zei

ook alweer een gave kaart. Weer met roze hihihihi. Mooi hoor en ook leuk met de parels erop. Goed gedaan!!!

Groetjes CArolien