woensdag 5 juni 2013

Fun at the seaside

Hallo allemaal,
Zo wat een zonnige dagen hebben we toch he......moeten er maar van genieten zolang het er is !!

Mijn kaart van vandaag past perfect bij het weer, het is mijn voorbeeld kaart voor de nieuwe wedstrijd bij duymelot "fun at the seaside", en ja het is een hele andere soort kaart dan jullie van mij gewend zijn.....maar ook wel eens leuk om te maken!!  Een keer geen magnolia stempel gebruikt hihihhihi !!

Het papier komen van het paperpad van Authentique "Bundle", zo ook de grote afbeelding,postcard en de tekst stickers...deze komen van een grote scrapvel van dezelfde serie.
Het mooie flower ribbon lint is van Marianne Design, het pons randje heb ik gemaakt met een martha stewart pons,en verder heb ik nog wat roosjes en plakparels gebruikt om het af te maken.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van dit soort kaart vinden, in ieder geval bedankt voor het kijken en tot de volgende keer !!

Groetjes, Vera

8 opmerkingen:

Sarah - Crea S zei

Wat een leuk kaartje Vera! Leuk papier, leuk plaatje... En het past inderdaad perfect bij dit heerlijke weer!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

jannie zei

Hoi Vera.
Ik vind het kaartje heel mooi, echt zomers
Groetjes Jannie.

Hanny zei

O Wat een leuke kaart is dit, mooie kleuren en het plaatje is ook zo leuk. Leuk die rand eronder en die bloemetjesrand, mooie materialen gebruikt.

Scraptastische hobby zei

Hoi Vera,
Een geweldige kaart is dit, past helemaal bij deze zonnige dag! Prachtige kleuren en materialen.
Groetjes van Gerie

verascrap zei

Hoi Dames,
Bedankt voor jullie super leuke reacties, ben blij te lezen dat jullie de kaart super vonden !!
groetjes, vera

Richtsje zei

Zo, Vera deze kaart laat ons zien dat je wilt zeggen, wie doet me wat, ik geniet van de Sunny site off life!! Super mooi gedaan hoor!

Groetjes Richtje

Riet zei

Wat een leuk kaartje Vera.

Liefs Riet.

Ghea zei

wat een schitterend kaartje, je krijgt gewoon zin om naar het strand te gaan....dan wel in een warm land hoor.
Liefs ghea