woensdag 27 maart 2013

Happy Easter

Hoi Allemaal,
Zo het blijft buiten maar fris en winters .......... al is het een stuk aangenamer als de zonnetje schijnt....dus vrolijk ik de boel maar even op met een nieuwe creatie !!

Het is deze keer weer een paaskaart in de kleur roze....hihhihhi.....het kan nog deze week.
Het papier dat ik gebruikt heb is afkomstig van twee verschillende paperpads van My Minds Eye,
namelijk : Lavender en Blush.
Het stempel afdrukje is uit de magnolia collectie " Little easter" en heet " Ballerina Bunny tilda" die ik met de volgende copic markers ingekleurd heb : E00-E02-E40-E41-E42-E43-R81-R83-R85.

Ik heb de ovale vormen gestanst met een stansen set van Stampin up "ovals collection", daarbij heb ik op de tweede ovaal de paper piercing pack gebruikt die bij deze stansen gebruikt kan worden.
Toen heb ik met een witte gelpen streepjes gemaakt, zo lijkt het net als het gestikt is met de naaimachine !!
De tekst heb ik zelf gemaakt op de pc en uitgeprint,  en het briefkaartje aan de rechterkant is uit een vel maja papier geknipt, afkomstig uit de serie Vintage summer basics.
Buiten wit cardstock heb ik nog verbandgaas, stickles,plakparels, een breed stuk wit kant , en vlinders en takjes van Unique gebruikt.
Ook heb ik twee bloementoefjes gemaakt met: roosjes, asters, sweatheart flowers, en cherry blossoms  in de kleuren roze en wit.
Ik ben nu eenmaal erg verslaafd aan bloemen....een kaart zonder bloemen is niets voor mij hhihihi.....als ik dan ook naar een beurs of winkel ga..kom ik bijna altijd wel met nieuwe thuis hihihhi !!

Zo dat was mijn kaartje voor deze keer, iedereen weer bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.
Groetjes, Vera


Met deze kaart doe ik aan de volgende challenges mee:
http://magnoliadownunderchallenges.blogspot.nl/2013/03/challenge-189-easter-greetings.html en
http://youmeandmagnolia.blogspot.nl/2013/03/challenge-10-voorjaar-lente.html



11 opmerkingen:

marja zei

Wat een schatje Vera, echt een prachtig kaartje in een heerlijk kleurtje!

Lieve groetjes Marja.

Scraptastische hobby zei

Prachtig ziet het er uit, en dat stempeltje van Magnolia blijft een beauty! Groetjes van Gerie

jannie zei

Hoi Vera.
Het is weer een mooie kaart geworden,en roze is toch mooi!!
Fijne paasdagen brrrr.
Groetjes Jannie.

Sarah - Crea S zei

Een heerlijke Paaskaartje! En die bloementoefjes maken het inderdaad af!

verascrap zei

Hoi Dames,
Bedankt voor jullie leuke reacties,super om te lezen !!
groetjes, vera

Maris zei

heel leuk gemaakt bedankt voor het meedoen bij YMAM

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Vera.

Liefs Riet.

Richtsje zei

Super mooi Vera, prachtige met dit roze en allemaal bloemen! Worden we vrolijk van met dit koude weer! Helemaal top!

Groetjes Richtje

Carolien zei

Hoi Vera,

Wat een prachtig kaart. En die kleuren!!!!!

Groetjes Carolien

Louise zei

Hallo Vera!
Oh wow! This is so utterly gorge :) I love this Tilda so much and she is perfectly colored :) Amazing papers and cute layout :)

Thank you so much for joining us at MDUC this week :) Welcome back!
Hugs, Louise

Easter wishes zei

Beautiful card. Love how you make sentiment. Great idea!!

Happy Easter!
love, xxx
Rasmi