woensdag 19 december 2012

Merry Christmas and a Happy New Year

Hallo allemaal,
Vandaag krijgen jullie mijn laatste kerstkaart van dit jaar te zien.....het is weer tijd voor wat andere stempels...vooral de nieuwe magnolias die er binnenkort aankomen....die zijn zo schattig....maar ja dat zijn ze allemaal hihihihi !!
Het papier is van het paperpad van Maja design "It's Christmas time". Zo ook de tekst links boven, deze komt van een grote vel design papier van Maja maar dan van het "vintage winter"serie.
Het stempel/afdrukje is van  Magnolia, volgens mij was het een speciale uitgave!
Ik heb het ingekleurd met de volgende copic nrs: E00-E02-E40-E41-E42-E43-E50-E51-E53-E70-E71-E74Y21-Y23.
De sierrandjes zijn van Crealies, het is eigenlijk de gedeelte die eraf gaat van de echte stans....die is leuk te gebruiken als ijspegels....tenminste dat vind ik zelf!!
Het roosjes lint onderaan is van Marianne Design, de parel swirls zijn van Prima marketing, en verder heb ik alleen nog wat roosjes en stickles gebruikt.
Ik hoop dat jullie deze kaart weer leuk vinden, bedankt voor het kijken en jullie reacties....en ik wens jullie hele fijne kerstdagen !!

Groetjes, Vera

Met deze kaart doe ik met de volgende challenges mee:
http://magnoliadownunderchallenges.blogspot.nl/2012/12/magnolia-down-under-challenge-177.html en met
http://youmeandmagnolia.blogspot.nl/2012/12/challenge-4-christmas.html .

7 opmerkingen:

Carolien zei

Hoi Vera,

Hij is prachtig geworden. Wel een hele leuke afdrukje he!!!! En slim met die tekst er zo achter leuk idee!!! Dus conclusie prachtige laatste kerstkaar zeg!!!

Groetjes Carolien

Maris zei

wat een mooie kleur is dit, bedankt voor het meedoen bij YMAM en fijne dagen xx

Hanny zei

Wat een schatje weer!
liefs Hanny

Sarah - Crea S zei

Yep, weer een erg mooi kaartje!

Ook voor jou gezellige en warme kerstdagen!

creacora zei

Een hele mooie laatste kerstkaart meis ,

Hele fijne feestdagen en een heel Gelukkig en Gezond 2013 !!!!

Groetjes Cora

jannie zei

Hoi vera.
Het is weer een mooie kaart .die bruin kleuren zijn erg mooi.
Ik wens jullie ook fijne dagen en een goed en gezond 2013.
Groetjes Jannie.

Louise zei

Hi there!
Oh, wow! This is supercute :) Love your Tilda and your perfect choice of soft colors you used on her. Stunning!

Thank you so much for joining us at MDUC this week :)
Welcome back!
Louise