woensdag 31 oktober 2012

Last Christmas

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik een kerstkaartje voor jullie in een ander kleur , namelijk grijs en wit !!
Ik heb deze kleuren vaker gebruikt voor kerstkaarten en vindt het een mooi geheel, maar ik ben erg benieuwd wat jullie ervan gaan vinden!
Het papier is van een oudere Magnolia collectie, en zo ook de Tekst stempel...die is ook al een paar jaar oud, maar blijft leuk om steeds te gebruiken.
Het Tilda stempel is van de nieuwste Magnolia collectie "A Christmas Story"en heet "tilda with lovikka mittens", en ik vond het wel leuk om het met deze tekst stempel te combineren.
Dit zijn de copic kleuren die ik gebruikt heb: C0-C1-C3-W00-W0-W1-W2-E00-E02-E41-E42-E43.
Het vorm van het afdrukje is gemaakt met een spellbinder stans, en het mooie doily erachter is gemaakt met een super gave stans van Cherry lynn.
Die had ik al en tijdje ongebruikt in de kast liggen, dus hoog tijd om er wat mee te doen!!
Om de kaart af te maken heb ik nog wat plakparels,roosjes,gardenia bloem,meeldraden,stickles,takjes (mcgill pons) en een leuke sneeuwvlok gebruikt.
Nou bedankt voor het kijken en jullie reacties.
Tot de volgende keer.
Groetjes, Vera

11 opmerkingen:

CreaSjouk zei

Wat een prachtige kaart!
Heel mooi deze kleurencombinatie!
Groetjes Sjoukje

jacqueline zei

hoi vera, erg mooi zeg je kaart,ik vind deze kleur zelf ook erg mooi,lekker natuurlijk.

gr jacqueline

yvon zei

Vind je kaartje prachtig, hele mooie kleurencombi. Super.
Groetjes, Yvon

verascrap zei

Hoi meiden, Bedankt voor jullie leuke reacties, vind zelf de grijs/wit tinten ook erg mooi.
groetjes, vera

jannie zei

Hoi Vera.
Wat een mooie kaart zeg,en die kleuren zijn ook erg mooi is weer eens wat anders.
Groetjes Jannie.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Vera.


Liefs Riet.

verascrap zei

Hoi Jannie en Riet,
Bedankt voor jullie reacties ,super!!
groetjes, vera

Carolien zei

Hoi Vera

Een prachtige kaart hoor!! Leuke kleuren wit grijs. Het is je goed afgegaan!!!

Groetjes Carolien

Hanny zei

Prachtige Kerstkaart, je overige kaarten zijn ook top, ik ga je volgen hoor!
liefs Hanny

http://tierelantijntjes.blogspot.com

verascrap zei

Hoi Hanny,
Leuk dat je volger wordt van mijn blog en bedankt voor het compliment over mijn kaarten!!
groetjes, vera

Liesbeth zei

Oooh Vera wat een prachtig dotje zeg, leuk hoor deze kleuren. Super bedacht en uitgevoerd. Kom haar gauw live bewonderen
Groetjes, Liesbeth.