woensdag 4 juli 2012

May your day be special

Hallo allemaal,
Zo op deze zonnige en warme dag heb ik weer een kaart voor jullie, deze keer eens geen magnolia stempel.
Deze kaart is gemaakt na een uitdaging met twee andere knutselvriendinnen, namelijk Liesbeth en Carolien .Het was dus een sketch met deze afdrukje van Kenny G....een sexy dame !!
Nou hadden de andere dames het sneller af dan ik, maar uiteindelijk is hier dus het resultaat!!
Het papier dat ik gebruikt heb is van Basic Grey paperpad "little black dress" en het is ingekleurd met copic markers, helaas heb ik niet de kleur nrs. opgeschreven, maar het zijn wat rood  en w grijs tinten.
Onder de rode cirkels heb ik twee witte doilys gebruikt, en ook wat roosjes,bloemen,plakparels,stickles,rood satijnen lint, tekst stempel van kaisercraft, en ook nog een leuke doodshoofd bedel.
Nou ben ik erg benieuwd wat jullie van deze kaart gaan vinden, want meestals heb ik toch magnolias......!!
Het resultaat van Caroliens kaart kun je hier onder vinden, ze vond het afdrukje zo leuk dat ze twee versies gemaakt heeft:


En tenslotte de bijdrage van Liesbeth, we hebben het zonder van elkaar te weten bijna dezelfde kleuren gebruikt...wel heel toevallig want we hebben het allemaal afzonderlijk thuis gemaakt.

Dat was het weer voor vandaag, bedankt voor het kijken en jullie reacties!!
Groetjes, Vera

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Weer erg mooie kaartjes!

Liesbeth zei

Haha Vera, jaja zeker erg mooie kaartjes (hihihi) nee maar zonder gekheid het is erg leuk om te zien hoe verschillend de kaarten zijn geworden met dezelfde sketch en afdruk .Heb ze net ook op mijn blog geplaatst.
Groetjes, Liesbeth.

Carolien zei

Hoi Vera,

Ze zijn inderdaad mooi geworden. Leuk om te zien hoe ze zijn geworden. Maar het zeker leuk om jouw een keer een kaart zien temaken zonder een magnolia!!!! Je kunt het hebben hoor!!!!


Groetjes CArolien

Riet zei

Wat een geweldige kaarten Vera.

Liefs Riet.

jannie zei

Hoi vera.
Het zijn erg mooie kaarten geworden,het is wel leuk om te zien hoe verschillend ze zijn geworeden.
Groetjes Jannie.