donderdag 21 juni 2012

Geen kaart

Hallo allemaal,
Nou wat het is weet ik niet maar gisteren wou ik een kaartje plaatsen op het blog, maar ik kon gewoon geen tekst typen.....na de hele dag geprobeerd te hebben, heb ik het maar opgegeven!!
Dus vandaag weer even kijken en ja hoor dezelfde foutmelding weer......maar nu heb ik wat gedaan en lukt het wel maar met een andere tekstveld...snap er niets meer van !!
Maar goed, ik zal binnenkort weer een kaartje plaatsen....kijken als het allemaal goed gaat.
Tot gauw!!
groetjes, vera

2 opmerkingen:

Carolien zei

Wat lastig he!!!! Nou dan moeten we maar effe wachten!!!

Groetjes

Liesbeth zei

Hoi Vera,
Zo we zijn weer terug van een prachtige vakantie. Wat heb je een leuke en vrolijke kaartjes geplaatst en jammer dat de laatste niet is gelukt. Nou dan hebben we die nog tegoed toch?? Irritant is dat of niet dan, dan heb je je kaart klaar wil je hem posten en dan lukt het niet ggggrrrr. Tot gauw
Groetjes, Liesbeth.