zondag 5 februari 2012

nieuw bloglayout

Hallo iedereen, Ik wou eens wat anders als layout op mijn blog hebben, dus gisteren rond zitten kijken en proberen....maar het lukte maar niet. Het enigste wat wel lukte was dat ik op een of andere manier mijn titel plaatje kwijt raakte!! Dus vandaag maar weer een poging gewaagd, wat dus weer niet goed ging, want ik had het nieuwe titelstuk wel maar de zij balken waren nu weg .....dus wou ik het al opgeven...was ook erg kwaad hihihhihhi. Dus marten even vanavond alles uitzoeken.....en wat denk je...tda.....het lukte dus nu wel.....en zoals jullie zien.Ik was weer helemaal super blij !!!!!!!! En wat ik nu verkeerd deed....het had iets te maken met opslaan van het bestandje. Dit is dus verlopig mijn nieuwe layout, ben er zelf erg blij mee! Nu moet ik maar weer verder met mijn kaart...want die is blijven liggen met al dit gedoe. Tot woensdag maar weer!! Groetjes, vera

3 opmerkingen:

aquahobby zei

Ik weet het schattie ;)

Marrie zei

Hallo Vera,

Ziet er leuk uit hoor.
Ik ben ook zo'n ster met de computer ha ha ha.

Groetjes Marrie

Carolien zei

Hoi Vera,

Wat een mooie laylout gemaakt. Het lijkt wel spijkerstof. Wat fijn dat je mannetjes een beetje handig is hihihihi.

Tot woensdag op je blogdag !!!

Groetjes Carolien