woensdag 9 november 2011

Merry Christmas & Happy New Year


Hallo allemaal,
Leuk dat jullie weer even kijken op mijn blog, en ook voor jullie reacties!!
Vandaag dus mijn vijfde kerstkaart en deze keer in de kleur bruin/beige.
Het papier dat ik gebruikt heb is van het mooie maja Design paperpad "Vintage Winter".
Het stempel is van de nieuwe collectie van Magnolia "Sweet Christmas Dreams"en heet "Jingle Tilda".
Ik heb de volgende copic nummers gebruikt: E00-E02-E13-E15-E17-E41-E42-E43-E44-E50-E51-E53-E70-E71-E74-E77-R83-R85-YG93-YG95-W1-W00-W000.
De tekst achter de tilda komt ook uit de paperpad, uitgeknipt en met cardstock gemat.
Rondom het middelste vierkant heb ik creme kleurig kant gebruikt,en verder: sneeuwvlok pons van Martha Stewart, takjes pons van mcgill,stickles,meeldraden,roosjes,cherry blossom en hortensia bloem.

Ik hoor graag hoe jullie deze kaart vinden en ook als jullie tips hebben over het gebruik van een fotostudio en hoe je het mooiste fotos daarmee krijgt.
Ik heb er namelijk pas een gekocht en vind het toch moeilijk om mooie fotos te krijgen ermee.
Groetjes,Vera

6 opmerkingen:

Fieneke zei

Hoi Vera, wat een gave kaart, wat een super mooie kleuren, en erg mooi papier. Ik heb geen ervaring met een fotostudio dus kan je daarin niet van advies voorzien.
Groetjes Fieneke

Karin zei

Wat een prachtige kaartje Vera, mooi papier en prachtig ingekleurd. Ik fotografeer altijd met daglicht, dat vind ikzelf de mooiste foto's geven.

verascrap zei

Hoi Karin en Fieneke,
Bedankt voor jullie leuke reacties. En ja deze paperpad is super mooi!!
Groetjes, vera

Riet zei

Wat een prachtige kaart Vera.

Liefs Riet.

Liberta zei

Wat een mooie kaart Vera.
Geen traditionele kleuren. Heel apart zo met dat bruin vind het helemaal super ga ik toch ook eens proberen.
Meis, ik ben helemaal geen kei in foto's maken.

Liefs, Lieb

Gjeani zei

Hoi Vera, Leuk om je kaarten zo te zien, ik vind ze heel erg mooi en ik vond het vanmiddag heel gezellig.
groetjes Giny