woensdag 20 april 2011

Happy Birthday to you my friend



Hallo,



Op deze warme en zonnige dag heb ik weer een kaartje om met jullie te delen.

Deze kaart is gemaakt met de nieuwe Pion design papier die bij Creashop Duymelot te koop is!

De grote tag en vlinders komen ook uit een vel papier van deze serie.

De stempel is van Magnolia, van de nieuwste serie "butterfly Dreams" en heet de beautiful tilda. De tekststempel is van Nicole Verkooijen.

Ik heb de volgende copic kleuren gebruikt: E0000-E000-E00-E02-E33-E35-E37-E40-E41-E42-E43-E70-E71-E74-BV20-BV23-BV25-BV29.

Ik heb de kaart afgemaakt met bruine bloem, bruine roosjes,plakparels,metalen hoekjes,creme kant, satijnen lint en chalk voor de randjes.

Ik maak eigenlijk nooit dit soort "vintage Kaarten", dus ik ben heel erg benieuwd hoe jullie het vinden.

Bedankt voor het kijken en jullie reacties.

Groetjes, Vera



3 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leukerd, mooie bloemen heb je gebruikt,.

groetjes jolande

marja zei

Hij is weer super Vera.

Groetjes Marja.

creacora zei

hoi Vera hoe gaat het met je en met de pijn ?? was effe benieuwd hoe het met je is

Groetjes Cora