woensdag 2 maart 2011

Happy Birthday / Spring is in the air


Hallo,
Vandaag heb ik twee kaartjes om met jullie te delen!
Mijn eerste kaart heb ik gemaakt met het mooie Papier van Maja Design, de serie Crea Diem.
De stempel die ik gebruikt heb is van de Magnolia serie "Butterfly Dreams", die binnenkort overal te koop is.
Het is wederom weer een mooie serie stempels zo ook deze tilda met vlinders.
Ik heb het ingekleurd met de copic markers nrs: E00-E02-E41-E42-E43-E44-B91-B93-B95-R81-R83-R85-W0-W1-W2.
De tekst stempel is van kaisercraft, de sierrandjes bij de afdrukjes heb ik gemaakt met een crealies stans. Verder heb ik gebruikt: roze roosjes, wit/roze bloem,perlen pen,stukje wit kant en roze satijnen lint met strik.


Mijn tweede kaart heb ik gemaakt als voorbeeld , voor de nieuwe wedstrijd bij Creashop Duymelot.
De opdracht deze keer is een easelkaart met de thema Lente.
Het papier is van een Basic grey paperpad, en de stempel is wederom van de nieuwe serie van Magnolia "butterfly Dreams".
De copic marker nrs die ik gebruikt heb zijn: E00-E02-E41-E42-E43-E44- R81-R83-R85-R000-YG93-YG95-YG97.
De tekst is een rub on die ik nog had liggen, De brede sierand op de onderste gedeelte heb ik gemaakt met een nieuwe Deep edger pons van Martha Stewart.
Daar heb ik weer een stuk roze satijnen lint over heen gedaan met een strik(die ik gemaakt heb met de bow easy).
Ik heb het afgemaakt met wat roze roosjes, roze rozen knopjes,meeldraden, witte bloem, takjes van een macgill pons,2 plakpaprels en wat stickles.
Zo dat was het weer voor vandaag, bedankt voor het kijken en jullie leuke reacties!!
Groetjes, vera

8 opmerkingen:

creacora zei

twee toppeprtjes meis en idd weer super mooi papier heb je gebruikt !!

en wat zijn die nieuwe stempels weer Gaaf he

Groetjes Cora

chantal zei

schitterende kaarten vera
erg leuk gedaan
en het maja papier is idd erg gaaf
liefs chantal

Marrie zei

Hallo Vera

Wat een mooie kaarten zijn dat geworden.
Dat heb je weer leuk gedaan hoor.

Groetjes Marrie

Adriana zei

je bent weer goed bezig geweest:)
mooie kaartjes heb je weer gemaakt:)
liefs Adriana

Samantha zei

Je hebt weer twee schitterende kaartjes gemaakt. Die blaadjes om die roosjes heen rechts onderaan je kaartjes is ook erg leuk gedaan. En de nieuwe Magnolia stempels zijn ook weer geweldig...kan niet wachten tot ze (weer) te koop zijn.

Groetjes Samantha

Roelie zei

Hoi Vera,
dit zijn weer hele mooie kaarten geworden.
Ik heb een verrassing voor je op mijn blog staan, kom je hem even ophalen?
Groetjes Roelie

Adriana zei

Ik heb een bekroning op je werkjes in mijn blog gezet! Kom je kijken!
groetjes Adriana
http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

SCRAP TALK zei

Mooie kaart! Prachtig papier en ik ben helemaal weg van die stempels!
Liefs,
xxx
C.arine.