woensdag 8 december 2010

Kerst Rood


Hallo,

Ik heb de smaak helemaal te pakken van het inkleuren met rood, dus hier wederom een rode kerstkaart van mij !!
Het papier dat ik gebruikt heb is van Basic Grey paperpad Jovial, samen met rood en groen cardstock.
Het afdrukje is van Lily of the Valley, zo'n schattige stempel en eens een keer wat anders dan magnolias !! Ik heb het weer ingekleurd met de copic markers nrs: E00-E02-E43-E44-R35-R37-R39-W0-W1-YG93-YG95-YG97.Y21.
De rand van de das en muts heb ik bewerkt met stickles net zoals de swirls die ik gemaakt heb met een marianne design mal.
Ik heb het verder rustig gehouden met alleen nog wat bloemen en roosjes.De tekst zit aan de binnenkant van de kaart deze keer.
Zo, dat was het voor vandaag.....ik hoop dat jullie deze weer leuk vinden en hoor jullie reactie graag!!!

Groetjes,Vera

2 opmerkingen:

Tinie zei

De kaart is prachtig!!! Heel mooi dat rood!

Succes en groetjes Tinie

chantal zei

schitterend kaartje vera
erg leuk gedaan
liefs chantal