dinsdag 26 oktober 2010

Helene Stempel kaart


Hallo,

Vandaag heb ik voor jullie weer een kaartje, maar eens niet een magnolia kaart.
Dit kaart is 13,5 x 13,5 cm van wit Cardstock en het papier dat ik gebruikt heb is van het Tilda Autumn garden paperstack.
De stempel is een Helene clear stamp die ik weer ingekleurd heb met de copic markers kleurnr:
E00-E02-E31-E33-E35-E37-R81-R83-R85-G000-B00.
Achter de stempel/afdrukje heb ik een Spellbinder nestabilitie labels 13 gebruikt.De randen daarvan heb ik bewerkt met een cats eye chalk bruin.
Andere materialen wat ik gebruikt heb zijn: grote bloem (merk ??), kleine prima marketing bloemen, roosjes,en twee stukjes van een roze Magnolia Chandelier.
Ik heb met de Vivia Decor perlen pen pareltjes gemaakt, helaas is de eerste niet goed gelukt...want voordat het droog was kwam ik er tegen aan!!
Maar ben wel tevreden met het resultaat van het kaartje..ben benieuwd hoe jullie het vinden ??

Groetjes, Vera

5 opmerkingen:

chantal zei

schitterende kaart vera
erg leuk gedaan
lekker vrolijk ook
liefs chantal

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een plaatje en zo'n lief afdrukje,

groetjes jolande

Marianne Schut zei

Hai Vera, wat een schatje! Erg mooi gemaakt en super ingekleurd! Tja ook niet magnoliaatjes kunnen leuk zijn, hihi!! Groetjes Marianne

creacora zei

hoi Vera ja dat ken ik meis je moet eigelijk als allerlaatste de pareltjes erop maken en dan niks meer er aan doen gewoon een poosje laten drogen ik vind het een super leuke kaart met die schattige hondjes
Groetjes Cora

Riet zei

Wat een schitterende kaart Vera,lief je stempel,mooi papier.

Liefs Riet.