woensdag 26 mei 2010

Make a Wish


Hallo Allemaal,
Zo het is weer een tijdje geleden dat ik wat op mijn blog heb gezet, ben lekker weggeweest met de hemelvaart en pinksterdagen.We zijn fijn met de caravan weggeweest....al was het soms wat aan de koude kant.....mooi weer om te kleuren ...toch??Mijn copic markers en afdrukjes gaan elke keer trouw mee naar de caravan...dus maak ik toch weer wat mooie kaartjes.
De kaart is 13,5 x 13,5 cm, en het papier dat ik gebruikt heb is van de paperpad van Basic grey Cappella serie. Weer een super mooie serie papier , die pas uitgebracht is !!
De stempels zijn van Magnolias Once upon a time serie, en ik heb de fairydust tilda gemaskerd op de armchair. Het is weer ingekleurd met de Copic markers nrs: E00-E02-E11-E29-E33-Boo-B0000-YG93-YG95-G85.
Verder heb ik gebruikt: stickles,plakparels van joy, tekststempel van Lianne design, prima marketing bloem,papieren roosje,takjes van de mcgill pons,en een papieren kanten onderzetter, die ik bewerkt heb met een bruine chalks eye pad.
Bedankt voor het kijken!!
groetjes, Vera

1 opmerking:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Vera,leuke stempels,mooi papier.

Liefs Riet.