woensdag 10 februari 2010

Valentine kaart


Hoi, vandaag heb ik een valentine kaartje voor jullie, lekker zoet en lief!!!

De kaart is 13 x 13 cm groot, en de papier is van Magnolia.

De randen van de ruitjes papier heb ik bewerkt met de Martha Stewart pons Garden Trailley , dit is een deep edger pons !

De stempels zijn van de nieuwe magnolia serie, ik heb de Tilda writing Diary gemaskerd op de right through my heart....vind het een super combinatie !!

Ik heb het weer ingekleurd met de copic ciao markers.....werkt wel verslavend hoor !!!

Je wilt steeds beter kleuren en tinten uitproberen....

De tekst komt van een scrapvel van making memories, die heb ik uitgeknipt en net iets achter de tilda opgeplakt.

Andere materialen wat ik gebruikt heb zijn : plakparels, uitgeponste takjes, papieren roosjes.


Bedankt voor het kijken!!
groetjes, Vera

3 opmerkingen:

Scrappy Moon zei

Hey

Sweeeeeettttt, prachtig valentijnskaartje hoor. En die martha stewart pons!!!!!!!!!! OOhhh zit een slot op mijn portomonee!!! Is het geen drama!!!!!!!!!!!!!

Groetjes monique

chantal zei

hoi vera
schitterend kaartje
echt heel erg leuk gedaan
liefs en groetjes chantal

monique zei

Vera, wat een lief kaartje!